onsdag 5. november 2008

GRAVID I ULLANDET VII


Har ikke vaert flink til aa ta bilder saa langt i graviditeten. Det er naa allerede uke 21 og jeg og min mann rakk aa ta noen faa bilder i morges. Det er da en liten kul der og mye sirkus innenfor magen! Det er jammen en livlig liten krabat der inne! Mest aktiv om kvelden da jeg legger meg. Spesielt naar jeg ligger paa rygg faar han god plass til aa boltre seg og sparker og slaar med armer og bein. Han vet ogsaa aa hoppe trampoline paa blaeren min, noen ganger blir det hastverk med aa komme seg til toalettet:)

Haaeret mitt er for foerste gang paa mange, mange aar naturlig! Det har blitt utrolig moerkt etter at jeg fikk Marcus...! Er ikke riktig blondine lenger, jo! Frisoeren skulle jo liksom farge haaret mitt ogsaa sist jeg var der, men skravleboetter som de er disse 3 frisoersoestrene ble min time forsinket med 1 time og slikt kan ikke en travel mama ha tid til!! Saa det faar jeg ta en annen gang! Paa den annen side er det godt aa vaere litt "naturell". Virkeligheten er jo ikke saa forferdelig iallefall:) Syns egentlig jeg kler denne fargen ganske godt. Dessuten er det jo hoest!

Ingen kommentarer: